Levering 2-4 dager 30 dagers åpent kjøp Fri frakt over kr. 1000 online support

Kundeservice

Kontakt oss gjerne på e-mail: post@appaman.no

PRISINFORMASJON

Alle priser er oppgitt i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift i kassen/handlekurven. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen gjennomføres og inkluderer da alle utgifter forbundet med kjøpet.

FORBEHOLD

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenester på vår nettside. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

EKSPEDERING AV ORDRE

Bestillinger vil normalt bli pakket og sendt fra vårt lager i Oslo i løpet av 1-2 virkedager. I perioder med høy aktivitet, kan leveringstiden bli noe forlenget. Du vil motta en e-post når bestillingen din er pakket og sendt. Normal leveringstid vil være 2 - 4 virkedager.

PERSONOPPLYSNINGER

Appaman Norge behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil ikke bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register, med mindre det er behov for det i forbindelse med betaling eller levering av varen.

KORTINFORMASJON

Når du handler i vår nettbutikk blir betalingen behandlet av Klarna AB. Det sikrer både deg og oss en enkel, fleksibel og trygg betalingsmåte. For mer informasjon om Klarnas betalingsmuligheter se: https://www.klarna.com/no


RUTINER FOR RETUR AV VARER

AVBESTILLING

Du har 30 dagers angrerett etter at du har mottatt varen. Dersom du ønsker å avbestille en vare, ta kontakt med oss så snart som mulig på post@appaman.no, eller send inn det vedlagte Angrerettsskjema pr. post. Skriv om du ønsker å bytte varen i en annen størrelse eller om du ønsker pengene tilbake, så behandler vi saken din så snart vi kan. Returfrakt for varen betales av kjøper.

REKLAMASJON

Dersom det foreligger en feil/mangel ved varen, må du senest innen 2 mnd. etter at du oppdager feilen, gi Appaman Norge beskjed på post@appaman.no om du vil påberope deg mangelen. Vi vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene for reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp.

RETUR AV VARER

Ønsker du å returnere en vare må du gi oss beskjed om dette senest 30 dager etter du har mottatt varen. Send gjerne en e-post til post@appaman.no den dagen du sender varen i retur. Slik gjør du:

1. Fyll ut angrerettskjemaet som ligger i pakken, eller skriv det ut som pdf her. Vennligst påfør ordrenummeret fra pakkseddelen som fulgte med i pakken din.
2. Varen må være i samme stand som da du mottok den. Send helst varen tilbake i samme emballasje som du fikk den i fra Appaman Norge. Husk å lukke posen godt med ekstra tape slik at varen ikke blir ødelagt under sending.
3. Returfrakt (med sporing) betales av kunden.

Salgsvarer og undertøy byttes ikke. Se forbrukerkjøpsloven eller ta kontakt med oss på post@appaman.no dersom du har spørsmål.

BYTTE AV VARER

Dersom du ønsker å bytte varen du har kjøpt i vår nettbutikk, må du gi oss beskjed om dette senest 30 dager etter du mottok varen. Vi vil tilbakebetale pengene for varen senest 10 dager etter at vi mottar varen fra deg. Retur av vare (med sporing) betales av kunden. Du må lage en ny ordre i nettbutikken for varen du ønsker å bytte til, hvor ny frakt påløper.

PENGENE TILBAKE

Dersom du ønsker å få pengene tilbake må du gi oss beskjed om dette senest 30 dager etter du mottar varen fra oss. Du vil få varekostnaden tilbakebetalt innen 10 dager etter vi mottar varen i retur. Returfrakten (med sporing) må betales av kunden.

UAVHENTEDE PAKKER

Dersom du bestiller og ikke avhenter en vare etter du har mottatt hentemelding fra vår pakkeleverandør, vil du bli belastet med kr 320,- for tur/retur frakt samt et ekspedisjonsgebyr.

ANGRERETT

I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøper mottar varen og 14 dager fremover, men ved handel hos Appaman er denne fristen utvidet til 30 dager. Dersom du angrer på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den. Se utfyllende informasjon under "Retur av varer" over.

TRYGG HANDEL

Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personalopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven.

Se linkene nedenfor for mer tips og råd:
www.forbrukerombudet.no
www.forbrukerradet.no
www.lovdata.no