Levering 2-4 dager 30 dagers åpent kjøp Fri frakt over kr. 1000 online support
Du har 30 dagers angrerett etter at du har mottatt varen. Dersom du ønsker å avbestille en vare, ta kontakt med oss så snart som mulig på post@appaman.no, eller send inn angrerettsskjema pr. mail til post@appaman.no. Skriv om du ønsker å bytte varen i en annen størrelse eller om du ønsker pengene tilbake, så behandler vi saken din så snart vi kan. Returfrakt for varen betales av kjøper.

Ønsker du å returnere en vare må du gi oss beskjed om dette senest 30 dager etter du har mottatt varen. Send gjerne en e-post til post@appaman.no den dagen du sender varen i retur. Slik gjør du:

1. Fyll ut angrerettskjemaet som ligger i pakken, eller skriv det ut som pdf her. Vennligst påfør ordrenummeret fra pakkseddelen som fulgte med i pakken din.

2. Varen må være i samme stand som da du mottok den. Send helst varen tilbake i samme emballasje som du fikk den i fra Appaman Norge. Husk å lukke posen godt med ekstra tape slik at varen ikke blir ødelagt under sending.

3. Returfrakt (med sporing) betales av kunden.

Salgsvarer og undertøy byttes ikke. Se forbrukerkjøpsloven eller ta kontakt med oss på post@appaman.no dersom du har spørsmål.

Dersom du ønsker å bytte varen du har kjøpt i vår nettbutikk, må du gi oss beskjed om dette senest 30 dager etter du mottok varen. Vi vil tilbakebetale pengene for varen senest 10 dager etter at vi mottar varen fra deg. Retur av vare (med sporing) betales av kunden. Du må lage en ny ordre i nettbutikken for varen du ønsker å bytte til, hvor ny frakt påløper.

Dersom du ønsker å få pengene tilbake må du gi oss beskjed om dette senest 30 dager etter du mottar varen fra oss. Du vil få varekostnaden tilbakebetalt innen 10 dager etter vi mottar varen i retur. Returfrakten (med sporing) må betales av kunden.

Bestiller du en vare som du ikke henter etter du har mottatt hentemelding fra vår pakkeleverandør, vil du bli belastet med kr 320,- for tur/retur frakt samt et ekspedisjonsgebyr.Dersom det foreligger en feil/mangel ved varen, må du senest innen 2 mnd. etter at du oppdager feilen, gi Appaman Norge beskjed på post@appaman.no om du vil påberope deg mangelen. Vi vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene for reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp.